Szanowni Państwo,
w związku ze stanem epidemii w naszym kraju i wieloma zapytaniami o tryb pracy naszych biur, hurtowni i salonów, informujemy, że jesteśmy dla Was dostępni.
- Wysyłki towarów są realizowane, a zamówienia przyjmujemy na bieżąco.
- Salony i Hurtownie ELMAX pracują zgodnie z harmonogramem pracy dostępnym na stronie w zakładce KONTAKT z zachowaniem wymaganych środków bezpieczeństwa. Prosimy o zachowanie min. 1,5 metra odległości od pracowników i innych klientów ELMAX oraz zalecamy dokonywanie płatności kartą.
- Pracownicy biur handlowych są do Waszej dyspozycji. Z uwagi jednak na częściową pracę zdalną, jak również w trosce o bezpieczeństwo, zachęcamy do kontaktu telefonicznego (telefony komórkowe) lub mailowego.
- Jednocześnie w związku z szeregiem ograniczeń wprowadzonych przez Pocztę Polską zwracamy się do wszystkich naszych Klientów, Dostawców i innych partnerów biznesowych o ograniczenie lub całkowite zastąpienie tradycyjnej korespondencji papierowej na poczet korespondencji elektronicznej.
Dokumenty handlowe prosimy przesyłać do swoich opiekunów handlowych ze strony ELMAX oraz na poniższe adresy:
Prosimy również każdorazowo przy składaniu zamówień o podawanie adresów e-mail, na które mają być przesyłane faktury wystawiane przez ELMAX na Państwa firmę. Dziękujemy za zrozumienie.
O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco.
Czytaj następny:
05 lut 2020
ZMIANA TERMINU - Zapraszamy na targi branżowe LUBDOM Budownictwo, architektura, aranżacje, ogród
Aktualności
Wydarzenia